Nessuna qualità agli eroi
Bruno, an insurance agent, has moved to Switzerland with his beloved wife. He comes from an awkward family overshadowed by the memories of a father – a prominent and oppressive artist – that Bruno always hated. Bruno learns, with great sorrow, that he is unable to father children of his own. In the meantime he is being “suffocated” by a debt he has with a money-lender. These events make him retreat into himself. He then has a chance meeting with Luca – a mysterious young man, who it gradually emerges is the son and murderer of the money-lender. Bruno finds himself taking the blame for the killing.