Nebelgrind
Jürg can hardly believe it: his wife Fränzi has had enough and leaves him for two weeks. Jürg has no choice but to take charge and manage the farm while also caring for their two children and his forgetful father Karli. In the process, he soon realises that Fränzi was right: his father is not just getting older, he is also suffering from Alzheimer’s. Jürg faces the greatest challenge of his life and has to come up with a few bright ideas to persuade his father to go along with the situation.