Nano Babies
A science fiction essay which relies on the contemporary methods of documentary filmmaking. Matthew, Roxane, Silvan, Fränzi, Tariq and Junchen are lodged in the children’s home of their parents’ giant research complex. Two forces shaping the world of tomorrow, and normally separated in their everyday lives, here collide at the most fundamental levels.