Nachts, wenn die Hunde bellen
Jakov loves his nine-year-old daughter Matilda more than anything and wants to be a good father to her. As a single father, Jakov has to work more and more overtime on the building site and at weekends. Matilda is afraid of losing her father and demands more and more love and presence. Jakov is increasingly overwhelmed by this situation and looks for a way out.