motër
An Albanian family struggles to stay afloat and integrate in Switzerland. In the process, the learning difficulties of the youngest family member put the family to an additional test. The parents lack the time and money to support her in school. To prevent the thread from breaking, the older sister of the immigrant family takes on all the responsibility and puts her needs in the background.