Mila
Mila, a 10 year old girl, records the sounds of her everyday life. At school, with her family, outside, she captures her surroundings on a small tape recorder she carries everywhere. As her grandfather's birthday approaches, Mila plans a very special gift, featuring her unknowing family. How will this present be received?