As soon as the first snowflakes fall, old Miggi, accompanied as always by her even older dog Zappa, is unstoppable. She runs her ski lift with enthusiasm, passion and love. She takes care of the guests, the mechanical equipment and her most important business partner – the snow. Almost without interruption, she shovels and collects the white mass – whether it's for the slopes when it gets warmer, or for something else?