Metal Laser City (A Cinepoem)
A city burns down. It rebuilds itself as if by an invisible hand and is finally obliterated in a cosmic crash… A nightmarish cinepoem on 16mm film about an apocalyptic city and it's bizzare and tragic inhabitants. (All you see is as it was shot and cut inside the Bolex camera!)