Menace Miamine
Thirteen-year-old Jim sees his old world gradually turned upside down when he learns that his favourite spread, Miamine, hides a terrible manufacturing secret. Something seems to be gradually and insidiously intruding into his daily life, his entourage... Lukas, his young German teacher, seems strangely to occupy a place in this quest for the discovery of the truth.