Mariposa
Nine-year-old Mari is a dreamer, likes to sit in treetops and wishes the school would burst into flames. She seems to be able to see behind the facades of the people around her. Some adults don't appreciate that at all. After a visit to the child psychiatrist, Mari's mother Eliane comes under pressure and the demands of the system: should she clip Mari's wings back or support her daughter to go her own way and develop into a beautiful butterfly? A tribute to the imagination and to all brave people.