Margreet Honig – Der freie Ton
Margreet Honig, eighty-four years old, is an internationally sought-after Dutch singing teacher. She teaches all over Europe and works with world-famous singers. She has developed her very own way of working, which is a pleasant contrast to the usual music education, which is fixated on perfection and performance. Her approach is therefore highly topical, also in relation to social changes in the areas of education and pedagogy.