Manne
“You're so sweet.” Luzius can no longer hear this sentence. He wants to find out what a real man is. On his quest, Luzius stumbles with his camera over hunters who do not have any prey, off-road adventurers with scratches in their hearts, ex-fiancées in search of themselves, and finally over himself. Luzius realizes that he can only answer his questions if the camera is pointed at himself.