Making Off
A journey to the far end of the Hollywood dream factory's distribution chain, to the peripheral world of the employees of a video rental shop. The shop serves as a backdrop for the obsessions, fantasies, joys and despair of this small group of friends as they await their “five minutes of fame”. Impatient with Hollywood they begin to take an interest in the theatre, and despite the perversity of the hard and pitiless world of the stage where “all the world” struts and frets, they gradually begin to find the images they need to express their doubts, uncertainties and yearnings, and to adopt these in common. The film is inspired by the prize-winning theatre production “Forever Godard”.