Ma terre
My smell remembers this sweet and strange perfume that emanated from the street, it was the taste of freedom… my freedom, my flight in the life of the great, finally, that I became great and strong, now I'm able to go alone without the help and presence of my father with me, the one that meant so much in my life, since these early rounds of bike.