M.I.A. — What Happened to Mia Wander?
In 2020, Mia Wander, a young Swiss biologist, was informally credited with the discovery of extraterrestrial life, claiming to have been transported to an unknown celestial body called Hus. The scientific community discarded Mia as a hoax, but an unconventional institution stepped up to represent her research. Silence on the subject prevailed until Emily Weaver, a progressive scientific journalist uncovers the story of a lifetime.