Lupi Nostri – In a Landscape of Fear and Love
Professor Luca Rossi dedicates what remains of his university career to study wolves, but his findings conflict with his emotions as he navigates the contentious divide between wolf defenders and opponents. As Luca tries to be as close as possible to the wolves to understand them, he finds himself facing the sentiments of those who fear and love them.