LOS
Searching for stability in his life, Peter Thaler sets out on a hike in the Swiss mountains, from which he will never return.
Inspired by true events, GO tells a story of everyday and final farewells, thus opening the door to eternity a tiny crack.
From an unprecedented symbiosis of literature and virtual reality, a completely new dimension of the narrative emerges by Klaus Merz, in which the participant is so much more than just a simple eyewitness to an audio book.