Lorin
Ten-year-old Lorin shows us impressively openly how he masters his everyday life since the diagnosis of type-1 diabetes three years earlier. The brave boy tells us about the lows he has experienced and his inner struggles until he made his own personal decision a few months ago. Lorin wants to live without fear and only look forward.