Lo sfregio
Mario and Bice live in Geneva. One evening, when he comes home from work, Mario finds a huge black SUV parked in his spot. Bice urges him to look for the owner, in order to get his space back, but it doesn't work. Time passes, the SUV stays, and the couple has no other solution than to find an outlet for their frustration, through a nihilistic and libertarian gesture. But it is only a fleeting satisfaction.