Living Like Heta
Heta lives with her pet seal in her highly peculiar house full of curious rooms and endless corridors. Her entire life consists of carefully planned and conducted routines. When the latter get thrown into disarray, Heta's world begins to crumble, until she feels compelled to make an irreversible decision.