LimitsVR
In a gallery displaying fragments of the forest as works of art, users are invited to take a tour that is by turns strange, ironic, poetic and disturbing, in which their position as spectators is radically altered. It's an immersive, multi-user virtual reality experience that casts a whimsical and ironic light on our relationship with nature and the way it's put on display.