Lightmaker
The story of Rumo, a young violinist from New York, who is lured into the underground realm of King Osso by Mira, the King’s daughter. Mira is put under a spell to bring Rumo to the doomed empire, where he has to play the magic strings to create light and life. Only then, can he meet the woman he loves. But love shall not be in the palace of shadows and, with little hope left, Rumo plays his own requiem to see Mira one last time. The purest of love emerges in Rumo’s music. A giant crystal shines bright, breaks open, and becomes the gate to freedom.