Lieber Sohn
From 1942 to 1981 in Switzerland, the authorities arrested pregnant teenagers without any legal basis and put them in jails with criminals without any charge to educate them. This is the story of one of them. She was arrested in 1966 at the age of seventeen and imprisoned for a year and a half. Her newborn baby was taken away from her for adoption by force. She never stopped searching for him.