Liebe, mach die kleine Seele gross
A woman and a man meet in a hotel room. We imagine that there is a love affair between the two. However, peculiar conditions reign here: the man behaves more like a doctor than a lover, but rather than healing the woman, he injures her. When she complains about boredom, he has an idea: both should tell their spouses about the affair. The man and the woman return to their respective homes, intending to bring an end to the boredom with a confession. But their spouses react differently than expected, and the woman makes a decision.