Lichter Aus!!!
A hung over morning in an all-male household. Johnny wakes up to a filthy mess. Nothing out of the ordinary, except his roommate Freddy left all the lights on – again! Enough is enough. Johnny decides to bring some order into chaos but quickly realizes he should have cut his finger-wagging short.