Libre echange
A helicopter spots a family of picnickers and begins to terrorise them. Who is at the controls? What does he want? Just how far will he go? A cinematographic happening that is both a tribute to the Spielberg epic «Duel» and an offbeat hymn to the implacable excesses of consumerism.