Les satellites ne tombent jamais du ciel
Noah and Lou, brother and sister, meet every Sunday and go pickpocketing together. While they're robbing a passerby in a shopping centre, they meet Monica, a woman in her sixties, who invites them to her home. An unexpected bond forms between the three characters.