Les papillons noirs
Michou is a solitary man with no ties. During the night, he acts as a taxi driver for three regulars, three extremely vibrant ladies with whom he unwittingly gets involved. This leads to strange relationships combining interdependence and power, entwined with kindness and cruelty.