Les fous sont saints d'esprit
A man locked in a psychiatric hospital is having visions. A mandala appears and reveals to him his divine mission. But the man is confronted with his psychiatrist’s very down to earth perceptions. Will the man be alright? A short film between rational mind and mystical madness.