Les Dieux du Supermarché
In times of body positive movements this film pays tribute to the mainstream representation of the male body which the director has a love-hate relationship with. Through a series of gleaned images from the internet and elsewhere (“net found footage”), our cultural obsession with unrealistic beauty standards is put into question.