Le Vigneron et la Mort
A young winemaker devotes himself to creating the best wine in the world, to win the hand of his beloved Mathilde – the daughter of his rich neighbour. He creates a wine so exquisite, that even Death demands to taste it. As he learns the awful truth about Mathilde’s fate, he captures Death in a barrel, ignoring the consequences on the natural order of things.