Le scarabée d'or
Mr. Boursalinov visits his psychiatrist Dr. Klinsmann, and recounts his recurring nightmare in which a stranger (Mr. Truilleur) is strangling him. Mr. Truilleur also consults Dr. Klinsmann in order to understand why people he doesn't know are horrified at his sight and immediately run away.