Le rêve de Garance
In an isolated house, Garance cohabits with her mother. The teenager is alone, her mother too. Two solitudes that do not communicate. Garance turns to prayers for something to happen. Her mother towards the screen and the information that keeps flowing around the house. One evening, the silence breaks. The mother explodes and reproaches the teenager for her silence and her inexplicable beliefs. The next day, this one disappeared. Garance is then plunged back into a past through a mysterious stranger. A past tinged with violence.