Le retour du Balbuzard
The Osprey is the only raptor in the world to feed exclusively on fish. This migratory bird has lived throughout central Europe for a long time, nesting there in the summer months. But the species has gradually moved to more northerly regions of the continent, far from the persecution caused by human expansion. Wendy and Denis have set launched an ambitious challenge of reintroducing the Osprey to Switzerland, a century after its disappearance.