Le jardin des autres roses
Geneva, May 2008. Dan, a young information technology specialist is in love with Ane, a girl he knows only through the Internet. One day he is unable to find her. The reason is that Ane has been killed in a car crash. Dan is unable to accept this “reality”. He is convinced her absence must be due to a technical problem. Dan goes out of his way therefore to obtain more pass-band.