Le hérisson noir
The black hedgehog is a racist cake displayed in a bakery for everyone to see. This confectionery, denounced by an anti-racist association, brings to the surface a painful history of racism suffered by Afro-decending people. To overcome the injunction to silence, the film imagines a space where all voices are heard and in which the relationship of the intimate and the political is revealed.