Le fond et la forme
The director of the film, a former special education teacher, asks himself why he changed professions when he decides to film the adventures of two adolescents in difficulty. Malika and Amina travel to Africa with their supervisors from their home in Geneva. They have two weeks to prepare a performance with the young residents of a home in Burkina Faso, with Swiss director Margarita as their instructor. The two teenage girls complain, and the supervisors respond to their needs, whereas Margarita is very authoritative. The two schools clash, leaving the Africans utterly astonished.