Last Supper For Malthus – The Permanent Food Crisis
A compelling look at the permanent global food crisis. It interweaves Malthus and Ricardo’s theories with captivating expert interviews to shed awareness and offer viewers tangible solutions to improve our planet’s food sustainability.