La tentazione di esistere
A pensioner with many phobias realises one day that four million francs have been mistakenly deposited into his account. Instead of notifying the bank, he makes an unexpected decision: he withdraws the money and flees on his moped. On his trail, in addition to two Swiss-German gangsters, is Livio Bronner: an unlikely detective hired by the bank to recover the money. In the course of a daring journey punctuated by encounters and bizarre events, the essence of the two characters, both marked, in different ways, by a mocking destiny, will come to light.