La Roche
His career was not meant to be a walk in the park. Quite the opposite. Yet Marc Rochat forged a willingness to take down any demons in his way to compete among the best athletes in the World of Slalom Skiing. Marc gives us a taste of what it means to fight at the highest level in Ski sport and most importantly, to never give up.
A short portrait documentary film going behind the scenes of a professional ski racer.