La petite leçon de cinéma: le documentaire
A two-way conversation both happy and profound, between a young girl and the director who has chosen to paint her portrait. Essentially, what is a documentary? Like Russian babushka dolls, the two films interlock; the director’s film and his subject’s film together actively contribute to the creation of the artwork.