La nuit de l'ours
In a city of disconcerting nature, homeless animals are looking for shelter for the night. They take refuge in the Bear’s house, creating an ephemeral community that will dissolve with the first rays of sun. A tale of exclusion as recounted by crossed destinies out of sync.