La note parfaite, L’aventure suisse de Céline Dion
It is a story that seems completely incongruous today: how, in 1988, did Céline Dion find herself winning the Eurovision Song Contest under the Swiss flag, after a memorable suspense? It was an epic victory in her youth, the kind that shapes a destiny, for a singer who would become one of the biggest stars in popular music.