La ménagerie de Betty
On her birthday, Bérénice discovers by accident the unexpected origins of her birth. This discovery makes her sink into an identity crisis. Our basketball player and mathematician heroine starts seeing her surroundings through an “animal prism”. In a somewhat absurd world, she embarks on a quest for her freedom.