La buca
A shaggy dog becomes the unwitting trigger for the collision of two disordered and precarious human existences. Bitten by the animal, moody and shady lawyer Oscar wants to profit from the incident by suing its unfortunate owner, Armando. When the conniving lawyer discovers that Armando is in fact fresh out of jail, where he served thirty years for a crime he didn’t commit, the goal changes and the stakes are raised: why not instigate a lawsuit against the state and claim millions? While searching for clues and proof, an unlikely and entertaining friendship is born.