L'autre joue
An old man whose head is filled with daydreams of Brazil is attacked by delinquents. The police manage to arrest one of his attackers. Scarcely waiting for his injuries to be treated, the old man wishes to lodge a formal complaint and finds himself in a police station that resembles something out of the Tropics.