L'ami
Andreas will soon be twenty. It’s a special moment in which the threads of his life become inextricably entwined into a knot. Entering the adult world and slipping back towards childhood. Studying, football matches with mates, and family life centred around his father’s workshop. A new relationship with a boy his own age and a long-time “friend” who works for his father becomes too much for him. A moment when Andreas has to choose, a knot he tries to unravel, overcome or flee.