Kuss
The tender relationship between intern Katja and research scientist Hendrik could be so wonderful. At least they both attempt to perpetuate this blissful image of themselves, until a young Algerian woman enters the picture and holds up a mirror to the blunt truth. Katja allows Saida, who is being pursued by officials from the department of refugees, to move into their apartment. Hendrik does not understand the reason for Katja's hasty efforts. However, when one day Katja comes up with the glorious idea that Hendrik should marry Saida pro forma as well, even Katja overestimates the situation, especially because she has failed to see exactly what has been going on between the two...