Kronos & Partner
A young woman begins a new job with the firm of Kronos & Partner. Her new boss speaks to her only through her computer monitor. Sara suspects the tasks given to her make no sense, and the boss is observing her secretly. Having seen through the charade, she decides it is time to strike back. But like the old Greek god Chronos, who devoured his children, the firm attempts to “swallow” Sara by offering her an advancement.