Kleine Fische
After their Curling teammate dies, three friends living in a Swiss winter resort discover he had plans to carry out the perfect bank robbery. In the absence of snow and due to burgeoning financial difficulties, these once respectable citizens decide to carry out their deceased friend’s plan. Naturally, the course of true crime doesn’t run smoothly, but the trio discover that surprisingly, they are lucky in love.